Modal RM180 dapat RM2490

1

Category:

Dah dekat 4bulan aku join benda ni. Alhamdulillah rezeki aku kot utk thn 2010 ni. Cam tak caya je. Mula2 tu mmg musykil la nak join benda ni. Tp bile sampai je wang pos pertama terus aku yakin.. skrg ni aku dah dpt utk yang ke3..


Sesapa yang nak tau lebih lanjut pasal benda ni, tgk la kat web ni http://www.permatajutawan.com/ mana la tau berminat nak join.


Tapi aku nak tambah lagi. Mana tau boleh guna buat downpayment umah ke. Hehehe... surat confirm pun da dapat.. Pasni plan nak beli umah. Tapi ingat nak amik akt area Muar je. Minggu lepas dah tengok umah Semi-D. Harga dalam RM250k untuk lot Bumiputera. Rumah memang cantik. Luas. Keluasan tanah pun dalam 40'x100'.

Opsss melalut-lalut plak sampai nak beli umah. So far sape yang nak tau lebih lanjut klu tak faham baca kat website tu bleh la call aku. InsyaAllah aku bleh terangkan..

Boleh jamin takkan kecewa.. pasti gembira... Macam la aku sekarang..


Comment (1)

betul, betul, betul... kita pun da join benda ni. 28 mac nnt dpt la wang pos yg ketiga plak. jom la pakat join ramai2.. drpd takde buat apa2, baik kita buat side income smbl menderma & memberi bantuan kpd yg memerlukan.. ada faedahnya.. :)